dissabte, 4 de juny del 2011

Valoració i Reflexió final de l'assignatura

Bona nit a tots i totes!
Com ja us podeu imaginar estem arribant a final de curs, el meu primer curs com a universitari, i crec que és hora de fer una petita valoració, principalment, d’aquest blog i de l’assignatura que m’ha portat a crear-lo i realitzar moltes altres pràctiques relacionades amb el món digital i les tecnologies.

Evidentment estic parlant de l’assignatura de TIC, de fet, no la podem tractar com una assignatura, sinó com un bloc d’una assignatura troncal com és Comunicació i Interacció Educativa.
Sent sincer, valoro molt, molt positivament tot el que ha estat el bloc de TIC.  En un inici, quan vaig veure que participaria en una assignatura en la qual hi havia un bloc que feia referència a les noves tecnologies i en general el treball amb ordinadors, em vaig alegrar pensant doncs que seria una assignatura diferent, deixant de banda les nostres “cadires-taula” i prenent com a eina de treball l’ordinador. Haig de confessar que sóc molt aficionat al món dels ordinadors, internet i demés. Per tant, des d’un inici, si bé vaig valorar molt positivament l’assignatura, vaig pensar que difícilment seria una assignatura que em reportés dificultats o gaires coneixements nous.
Ara, un cop ja ha passat tot un curs, em penedeixo totalment d’haver fet aquest raonament al principi de curs, perquè no us podeu imaginar la quantitat de coses que he pogut descobrir en el món de les noves tecnologies i que, fins el moment, desconeixia.
M’agradaria destacar especialment el treball que hem fet amb els editors de vídeo com és el movie maker o en el meu cas també el iMovie del sistema operatiu Macintosh. Possiblement siguin dues aplicacions que quedaven força lluny del meu dia a dia amb els ordinadors fins al moment. També vull remarcar, la capacitat, en aquesta cas de la professora i de l’equip docent, de dirigir les diferents pràctiques i aplicacions d’aquesta assignatura cap a la vessant educativa. Penso que no és una tasca en cap cas fàcil i que, en aquest sentit, el resultat obtingut ha estat força satisfactori per a totes les parts.
En definitiva, i fent una valoració global del que ha suposat per a mi el bloc de TIC, la meva puntuació molt probablement es trobaria al voltant de 9, ja que com he dit ha estat un bloc de l’assignatura molt interessant i entretingut, diferent a les altres assignatures o fins i tot als altres blocs d’aquesta mateixa assignatura i en aquest sentit, considero que l’aspecte de relacionar-ho o portar-ho tot a l’àmbit de l’educació ha estat molt positiu a nivell personal. També m’agradaria destacar la tasca de la nostra professora Eva Durall, que tot i haver-se d’incorporar a la docència un cop ja havia començat el curs, crec que ha aconseguit fer-se amb el grup, seguint un ordre i una organització de l’assignatura, com si hagués estat des del primer moment amb nosaltres. Per això mateix, per la part que li pertoca, també volia agrair-li el seu treball.
I bé, doncs, un cop arribats aquest punt, tampoc vull enrrotllar-me gaire més, únicament agrair a totes aquelles persones que hagueu visitat i seguit el meu blog assíduament. Agrair-vos en aquest sentit doncs que aquest blog continués endavant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada